בניית אתרים
כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים
אתר "בניית אתרים" לא נועד למתכנתים, האתר מכיל בתוכו: אינדקס חברות, עיצוב אתרים ו- קידום אתרים, מאמרים חשובים, בניית אתרים בחינם / בניית אתרים ועוד.
בניית אתרים צור קשר
מאמרים  »  קידום אתרים מחבר המאמר: זיו גולדוסר

20 טעויות שיש להימנע מהם בקידום אתרים


20 טעויות שיש להימנע מהם בקידום אתרים

הרשימה הבאה מכילה 20 טעויות ואלמנטים שיש להימנע מהם בזמן קידום אתרים. זאת רשימת ה”מה לא לעשות”.


1. אל תענו לדואר הספאם שאתם מקבלים דרך המייל. אינכם צריכים לרשום את האתר ל1000 מנועי חיפוש ול500 ספריות, לא ניתן לקנות 2000 קישורים איכותיים עבור 50$. אף מקדם אתרים שמכבד את עצמו לא יכול להבטיח לכם מיקום ראשון במנועי חיפוש עבור ביטויי מפתח תחרותיים. חברת הקידום שאתם מעוניינים לשכור – לא שולחת דואר זבל.


2. אל תחכו יותר מידי זמן כדי להתחיל בתהליך הקידום. כאשר אתם משיקים אתר חדש או מעדכנים את האתר הקיים עליכם לחשוב על קידום במנועי חיפוש כבר מהרגע הראשון.


3. אל תקלו ראש בבחירת חברת קידום. שכירת חברת קידום אינה עניין של מה בכך. שיווק במנועי חיפוש יכול לקחת את החברה קדימה או אחורה, לכן לבצע תחקיר מעמיק ותשאול לגבי החברות אותן אתם מתכוונים לשכור.


4. אל תשכרו חברת קידום ותתעלמו מהתהליך. תפקידכם לדעת ולהבין כמה שיותר לגבי הטקטיקות והאסטרטגיות בהן משתמשת חברת הקידום שלכם. אם חברת הקידום משתמשת בטקטיקות בעלות סיכון גבוה והאתר שלכם ייתפס על ידי מנועי החיפוש – אתם תשלמו את המחיר.


5. אל תפרשו את התכנים שלכם על פני דומיינים שונים. יש פעמים בהם תת דומיין או דומיין נוסף יכולים להיות הגיוניים, אבל השיקולים העיקריים לשימוש בתת דומיין או דומיין נוסף צריכים להיות הגולשים או שיקולי תוכן. אל תנסו להשתמש בדומיינים שונים על מנת לקבל מופעים רבים יותר בתוצאות החיפוש.


6. אל תבזבזו את זמנכם ברישום האתר למנועי החיפוש. הסורק של מנועי החיפוש ימצא את האתר שלכם מהר יותר אם תקשרו אליו מאתר אחר שכבר נסרק.


7. אל תהפכו את האתר לבלתי נגיש. חוסר נגישות למנועי חיפוש יכול לנבוע מקובץ robots.txt לא תקין, תגיות מטה המורות לעכבישים לא לסרוק את האתר, יותר מידי פרמטרים ומשתנים בכתובות העמודים, שימוש בתפריטי ג’אווה, פלאש, עמודים הבנויים מאלמנטים גרפיים בלבד, אתרי הבנויים במסגרות ועוד.


8. אל תתמקדו בביטויים כלליים מידי. ביטויים כליים אולי יביאו תנועה לאתרכם אבל תנועה פחות איכותית ורלוונטית. ככל שהביטוי ממוקד יותר התנועה לאתר תהיה איכותית יותר.


9. אל תעמיסו ביטויי מפתח בתגיות מטה ובתגיות alt של תמונות. זה כל כך ניינטיז, היום קוראים לזה ספאם ואתרים מוענשים על כך.


10. אל תעמיסו מילות מפתח בתחתית העמוד בצבע בהיר או בצבע הרקע. גם זה כל כך ניינטיז וגם לזה קוראים ספאם. אתרים נענשים על שימוש באלמנטים של ספאם ואפילו נזרקים לגמרי מתוצאות החיפוש.


11. אל תשתמשו באותה כותרת בכל עמוד של האתר. גיוון ורלוונטיות של כותרות האתר ימנע ממנועי החיפוש לזהות את תכני האתר כתכנים כפולים.


12. אל תאפשרו ל www.yourdomain.com ו yourdomain.com להוביל לעמוד הבית שלכם. אלה שתי כתובות שונות לגמרי עבור מנוע החיפוש וזה אומר שלאותו תוכן יש שתי כתובות שונות. באותו נושא, אל תקשרו לעמוד הבית שלכם עם כתובת כמו: www.yourdomain.cim/index.html, זאת כתובת שונה מ www.yourdomain.com והדבר ייצור תוכן כפול.


13. אל תתעלמו משימושיות. גורמים כמו מבנה אתר תקין, ניווט הגיוני, קישורים תיאוריים וכו’ טובים גם עבור הגולשים וגם עבור מנועי החיפוש.


14. אל תתעלמו מיצירת תוכן איכותי ומקורי. לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים תמיד ניתן להוסיף לאתר תוכן איכותי שניתן לקשר ממנו ואליו. ניתן להוסיף תוכן דרך מילון מונחים, שאלות נפוצות, מאמרים, ביקורות של לקוחות, חוברות הדרכה ועוד…


15. אל תפתחו פרופיל קישורים בלתי יציב. בעלי אתרים רבים מודעים לחשיבות הקישורים הנכנסים ומיד מחליפים קישור עם כל אתר שמאפשר זאת. זה לא רעיון טוב. החלפת קישורים זה לא דבר רע, אבל אם רוב הקישורים הנכנסים הם כתוצאה מהחלפת הקישורים זה לא יעזור יותר מידי. מומלץ להחליף קישורים עם אתרים רלוונטיים וזהים. עליהם להיות אחוז קטן מכלל הקישורים הנכנסים.


16. אל תשתמשו באותו טקסט עוגן עבור כל הקישורים הנכנסים. אותו טקסט עוגן לכל הקישורים הנכנסים זה סימן של תהליך בניית קישורים לא טבעי. גיוון בטקסט העוגן יסייע לבניית הקישורים להראות טבעית.


17. אל תמרחו את הקישור שלכם בכל תגובות הבלוג/פורומים/וכו. זה נקרא ספאם. לא קידום אתרים.


18. אל תדאגו לצפיפות מילות המפתח. על המילה/הביטוי המקודמים להופיע בתגית הכותרת של העמוד, בתיאור ובתוכן העמוד. מחשבון אינו בין הכלים לקידום אתרים.


19. אל תהיו אובססיביים לגבי הPageRank של גוגל. המדד שרואים בסרגל הכלים של גוגל הוא בן כמה חודשים ואינו משפיע על מיקום האתר באופן משמעותי.


20. אל תבדקו את המיקומים שלכם באופן יומי. המיקומים ישתנו בין אם אתם תבדקו אותם ובין אם לא. עדיף לנצל את הזמן לשיפור האתר מאשר לראות אותו עולה ויורד בתוצאות החיפוש.


קידום אתרים מקצועי שיווק באנינטרנט

 

אודות כותב המאמר:

זיו גולדוסר
אקטיביטק בע"מ
http://www.actv-tec.co.il
באתר אקטיביטק ניתן למצוא טיפים נוספים על קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, בניית קישורים, פרסום אתרים

 

מקור המאמר: reader.co.il

תגובות הוסף תגובה  הוסף תגובה
בניית אתרים
חברות קידום אתרים
מאמרים
חברות מומלצות
מאמרים מומלצים