בניית אתרים
כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים
אתר "בניית אתרים" לא נועד למתכנתים, האתר מכיל בתוכו: אינדקס חברות, עיצוב אתרים ו- קידום אתרים, מאמרים חשובים, בניית אתרים בחינם / בניית אתרים ועוד.
בניית אתרים צור קשר
מאמרים  »  קידום אתרים מחבר המאמר: גיא לוי

טיפים לבחירת מילות מפתח


טיפים לבחירת מילות מפתח

המטרה של מילות מפתח היא לבחור ביטויים שיביאו תנועה מפולחת לאתר אינטרנט שלך. כל עמוד באתר אינטרנט שלך יכול להיות ממוקד למספר מילות מפתח. בדרך כלל בדרך כלל עדיף למקד כל דף על שניים עד שלושה ביטויים לצורך קידום אתרים.
מילות מפתח ותתי מילות מפתח.
זה הגיוני לבצע קידום אתרים עבור אותו עמוד למילות מפתח אשר חולקות את אותם מילות מפתח. עמוד יכול להיות מקודם היטב לביטוי שיווק למנועי חיפוש יכול להיות גם מקודם בקלות לביטוי שיווק מקצועי למנועי חיפוש או שירותים שיווק למנועי חיפוש.
למה להשתמש במעט מילות מפתח לאותו דף
מילה של זהירות – אתה לא יכול לקדם את אותו עמוד ל 20 מילות מפתח. ככל שאתה מוסיף עוד מילות מפתח, אתה פחות מתמקד בעמוד. העמוד יתחיל להישמע כמו עמוד שנבנה על ידי רובוט אם אתה מקדם את העמוד למספר ביטויים גדול. זכור כי אתה צריך להמיר בני אדם ולא מכונות. בני אדם לא יקשרו לעמוד או יקנו מעמוד שנראה כמו ערימת שטויות.
מילים עם טעויות
בדרך כלל תרצה להימנע מטעויות כתיב בעמוד האתר אינטרנט או בכותרת אתר האינטרנט כי זה יראה לא מקצועי. אבל מספר רב של שאילתות חיפוש במנועי חיפוש הם טעויות, והשווקים הללו הם קלים לתחרות מאשר בביטויי הליבה.
יש אתרים שמשתמשים בעמוד כמו "האם התכוונת ל"..וממקדים עמודים אלו על הגרסאות של הטעויות הנפוצות ומתחת כותבים "לפעמים גולשים במנועי חיפוש מחפשים את הביטוי xxx ומשתמשים בטעויות כתיב. אם אתה מחפש את xxx אז הגעת למקום הנכון. למד עד על...
מנוע חיפוש גוגל השתכלל לאחרונה ומציע לגולשים גרסאות נכונות של טעויות כתיב. 
אם אתה נמצא בשווקים תחרותיים אז מיקוד עמודים על טעויות כתיב יכול להביא לך קהל גולשים במאמץ קטן יחסית. כמו כן אם יש לך אתר קהילתי אז סביר להניח שיהיו בו שגיאות כתיב נפוצות.
אין דרך טובה או רעה לשחק עם שגיאות כתיב, רק סיכון מול רווח, בהתחשב בחוזק המותג שלך, המטרות שלך, וכמה אתה יכול להראות את שגיאות הכתיב כמקובלות.
כדוגמא לדרך יצירתית למשחק עם שגיאות כתיב, אם אתה רוצה שהעמוד שלך יראה מקצועי אבל רוצה גם את שגיאות הכתיב המקובלות, אולי כדאי לכתוב תגובת לקוח עם שגיאות כתיב.
גרסאות של רבים במילות מפתח
חלק ממנועי החיפוש משתמשים בצורת יחיד ורבים של מילות המפתח, אבל בדרך כלל תוצאות חיפוש במנועי חיפוש עבור צורת יחיד או צורת רבים שונה במקצת. מומלץ כי אתה תבצע קידום אתרים עבור הצורה הנפוצה של מילות המפתח, ולפעמים תשתמש בגרסאות של מילת המפתח בעותק הדף.

 

אודות כותב המאמר:

גיא לוי יועץ SEO חברת L&S Interactive

קידום אתרים מקצועי

 

 

מקור המאמר: reader.co.il

 

תגובות הוסף תגובה  הוסף תגובה
בניית אתרים
חברות קידום אתרים
מאמרים
חברות מומלצות
מאמרים מומלצים